هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
پیام های رسانه ای اغلب کسانی را نشان می دهند که دربارۀ یک محصول، فکر، عقیده، قانون، یا هر چیزی دیگر نظر می دهند و آن را تأیید و گاهی هم رد می کنند. افرادی که به منظور این فن از آنان استفاده می شود، گاهی چهره ها (ستاره ها) هستند و گاهی هم
اقناع: یعنی پیام به گونه ای ارسال شود که گیرنده ی پیام با رغبت، میل و رضایت کامل، پیام را بپذیرد. زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمۀ آن نیز تبادل پیام است؛ امّا
پیام های رسانه ای اغلب کسانی را نشان می دهند که دربارۀ یک محصول، فکر، عقیده، قانون، یا هر چیزی دیگر نظر می دهند و آن را تأیید و گاهی هم رد می کنند. افرادی که به منظور این فن از آنان استفاده می شود، گاهی چهره ها (ستاره ها) هستند و گاهی هم
اقناع: یعنی پیام به گونه ای ارسال شود که گیرنده ی پیام با رغبت، میل و رضایت کامل، پیام را بپذیرد. زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمۀ آن نیز تبادل پیام است؛ امّا