X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
64
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نهم: صنعت رسانه)

صنعت رسانه به مجموعه فعالیت‌ها و ساختارهایی اطلاق می‌شود که اطلاعات، اخبار، سرگرمی و محتوا را تولید، توزیع و مصرف می‌کنند. این صنعت شامل انواع مختلف رسانه‌ها مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه‌ها، مجلات، و رسانه‌های دیجیتال و آنلاین می‌شود. صنعت رسانه به د
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11
0
49
0

تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نهم: مرداک)

امپراتوری رسانه‌ای مرداک به بنیان‌گذار آن، روبرت مرداک، منسوب است که یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌ها در صنعت رسانه محسوب می‌شود. مرداک که یک تاجر و ناشر استرالیایی است، فعالیت‌های خود را از دهه ۱۹۵۰ آغاز کرد و به تدریج به مالکیت چندین رسانه بزرگ در سطح جهان
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11
0
155
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس یازدهم: فوتبالی)

کاربر گرامی این فیلم آموزشی مربوط به درس یازدهم کاربر خاص! بخش گفت و گوی کلاسی است. با مشاهده این فیلم می توانید به سوالات مطرح شده در کتاب پاسخ دهید.
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11
0
67
0

تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس دوازدهم: شیوه های تاثیر رسانه بر مخاطب/کاربر)

رسانه‌ها از شیوه‌های مختلفی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان استفاده می‌کنند. در اینجا به چند روش اصلی اشاره می‌کنم: 1. تکرار و دسترسی: رسانه‌ها با ارائه مکرر یک پیام یا محتوا، آن را در ذهن مخاطب جا می‌اندازند. هرچه یک پیام بیشتر دیده شود، احتمال پذیرش آن بی
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11
0
150
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس هفدهم: تلفن همراه و رسانه های اجتماعی زندگی ما را بلعیده اند)

امروزه با پیشرفت فناوری و گسترش تلفن‌های همراه و رسانه‌های اجتماعی، تغییرات چشمگیری در سبک زندگی انسان‌ها به وجود آورده است. و نوعی فرهنگ جدید به نام "فرهنگ تلفن همراه" را ایجاد کرده‌اند. ظهور این تکنولوژی‌ها به همراه امیدها و هراس‌هایی برای بشر همراه بود
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نهم: صنعت رسانه)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11
صنعت رسانه به مجموعه فعالیت‌ها و ساختارهایی اطلاق می‌شود که اطلاعات، اخبار، سرگرمی و محتوا را تولید، توزیع و مصرف می‌کنند. این صنعت شامل انواع مختلف رسانه‌ها مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه‌ها، مجلات، و رسانه‌های دیجیتال و آنلاین می‌شود. صنعت رسانه به د

تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نهم: مرداک)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11
امپراتوری رسانه‌ای مرداک به بنیان‌گذار آن، روبرت مرداک، منسوب است که یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌ها در صنعت رسانه محسوب می‌شود. مرداک که یک تاجر و ناشر استرالیایی است، فعالیت‌های خود را از دهه ۱۹۵۰ آغاز کرد و به تدریج به مالکیت چندین رسانه بزرگ در سطح جهان

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس یازدهم: فوتبالی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11
کاربر گرامی این فیلم آموزشی مربوط به درس یازدهم کاربر خاص! بخش گفت و گوی کلاسی است. با مشاهده این فیلم می توانید به سوالات مطرح شده در کتاب پاسخ دهید.

تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس دوازدهم: شیوه های تاثیر رسانه بر مخاطب/کاربر)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11
رسانه‌ها از شیوه‌های مختلفی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان استفاده می‌کنند. در اینجا به چند روش اصلی اشاره می‌کنم: 1. تکرار و دسترسی: رسانه‌ها با ارائه مکرر یک پیام یا محتوا، آن را در ذهن مخاطب جا می‌اندازند. هرچه یک پیام بیشتر دیده شود، احتمال پذیرش آن بی

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس هفدهم: تلفن همراه و رسانه های اجتماعی زندگی ما را بلعیده اند)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/11
امروزه با پیشرفت فناوری و گسترش تلفن‌های همراه و رسانه‌های اجتماعی، تغییرات چشمگیری در سبک زندگی انسان‌ها به وجود آورده است. و نوعی فرهنگ جدید به نام "فرهنگ تلفن همراه" را ایجاد کرده‌اند. ظهور این تکنولوژی‌ها به همراه امیدها و هراس‌هایی برای بشر همراه بود

برچسب‌ها:
نویسندگان