هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
صنعت رسانه به مجموعه فعالیتها و ساختارهایی اطلاق میشود که اطلاعات، اخبار، سرگرمی و محتوا را تولید، توزیع و مصرف میکنند. این صنعت شامل انواع مختلف رسانهها مانند تلویزیون، رادیو، روزنامهها، مجلات، و رسانههای دیجیتال و آنلاین میشود.
صنعت رسانه به د
امپراتوری رسانهای مرداک به بنیانگذار آن، روبرت مرداک، منسوب است که یکی از تأثیرگذارترین شخصیتها در صنعت رسانه محسوب میشود. مرداک که یک تاجر و ناشر استرالیایی است، فعالیتهای خود را از دهه ۱۹۵۰ آغاز کرد و به تدریج به مالکیت چندین رسانه بزرگ در سطح جهان
کاربر گرامی این فیلم آموزشی مربوط به درس یازدهم کاربر خاص! بخش گفت و گوی کلاسی است. با مشاهده این فیلم می توانید به سوالات مطرح شده در کتاب پاسخ دهید.
رسانهها از شیوههای مختلفی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان استفاده میکنند. در اینجا به چند روش اصلی اشاره میکنم:
1. تکرار و دسترسی: رسانهها با ارائه مکرر یک پیام یا محتوا، آن را در ذهن مخاطب جا میاندازند. هرچه یک پیام بیشتر دیده شود، احتمال پذیرش آن بی
امروزه با پیشرفت فناوری و گسترش تلفنهای همراه و رسانههای اجتماعی، تغییرات چشمگیری در سبک زندگی انسانها به وجود آورده است. و نوعی فرهنگ جدید به نام "فرهنگ تلفن همراه" را ایجاد کردهاند. ظهور این تکنولوژیها به همراه امیدها و هراسهایی برای بشر همراه بود
صنعت رسانه به مجموعه فعالیتها و ساختارهایی اطلاق میشود که اطلاعات، اخبار، سرگرمی و محتوا را تولید، توزیع و مصرف میکنند. این صنعت شامل انواع مختلف رسانهها مانند تلویزیون، رادیو، روزنامهها، مجلات، و رسانههای دیجیتال و آنلاین میشود.
صنعت رسانه به د
امپراتوری رسانهای مرداک به بنیانگذار آن، روبرت مرداک، منسوب است که یکی از تأثیرگذارترین شخصیتها در صنعت رسانه محسوب میشود. مرداک که یک تاجر و ناشر استرالیایی است، فعالیتهای خود را از دهه ۱۹۵۰ آغاز کرد و به تدریج به مالکیت چندین رسانه بزرگ در سطح جهان
کاربر گرامی این فیلم آموزشی مربوط به درس یازدهم کاربر خاص! بخش گفت و گوی کلاسی است. با مشاهده این فیلم می توانید به سوالات مطرح شده در کتاب پاسخ دهید.
رسانهها از شیوههای مختلفی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان استفاده میکنند. در اینجا به چند روش اصلی اشاره میکنم:
1. تکرار و دسترسی: رسانهها با ارائه مکرر یک پیام یا محتوا، آن را در ذهن مخاطب جا میاندازند. هرچه یک پیام بیشتر دیده شود، احتمال پذیرش آن بی
امروزه با پیشرفت فناوری و گسترش تلفنهای همراه و رسانههای اجتماعی، تغییرات چشمگیری در سبک زندگی انسانها به وجود آورده است. و نوعی فرهنگ جدید به نام "فرهنگ تلفن همراه" را ایجاد کردهاند. ظهور این تکنولوژیها به همراه امیدها و هراسهایی برای بشر همراه بود