هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
بعد از پر شدن مخزن دستگاه ساکشن که از روی شاخص قابل رؤیت است، باید آن را تخلیه کرد. برای تخلیهی مخزن شلنگ هوای فشرده را به دستگاه وصل و شیر ارتباط مخزن بالا و پایین را قطع میکنیم. بعد از باز کردن گیرهی لولهی تخلیه، آن را داخل مخزن نگهدارنده
برای آغاز کار با ساکشن لازم است که اتومبیل را آماده کنیم. در مرحلهی اول روی گلگیر را با وسایل حفاظتی و کاور میپوشانیم. بعد از آن حتماً دمای موتور را بررسی میکنیم که در حد معمولی باشد. درب سریز روغن موتور را باز میکنیم و
روش دیگر تخلیۀ روغن موتور به صورت مکانیزه و با استفاده از دستگاه ساکشن است. این روش برای تخلیۀ روغن موتورهایی که امکان دسترسی به پیچ تخلیه به سهولت امکان پذیر نیست و یا باز کردن پیچ تخلیه باعث آسیب دیدن رزوههای آن میگردد، مناسبتر
بعد از پر شدن مخزن دستگاه ساکشن که از روی شاخص قابل رؤیت است، باید آن را تخلیه کرد. برای تخلیهی مخزن شلنگ هوای فشرده را به دستگاه وصل و شیر ارتباط مخزن بالا و پایین را قطع میکنیم. بعد از باز کردن گیرهی لولهی تخلیه، آن را داخل مخزن نگهدارنده
برای آغاز کار با ساکشن لازم است که اتومبیل را آماده کنیم. در مرحلهی اول روی گلگیر را با وسایل حفاظتی و کاور میپوشانیم. بعد از آن حتماً دمای موتور را بررسی میکنیم که در حد معمولی باشد. درب سریز روغن موتور را باز میکنیم و
روش دیگر تخلیۀ روغن موتور به صورت مکانیزه و با استفاده از دستگاه ساکشن است. این روش برای تخلیۀ روغن موتورهایی که امکان دسترسی به پیچ تخلیه به سهولت امکان پذیر نیست و یا باز کردن پیچ تخلیه باعث آسیب دیدن رزوههای آن میگردد، مناسبتر