هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
یکی از موارد مهم در سرویس خودرو توجه به زمان تعویض روغن موتور است. به صورت سنتی افراد با بیرون کشیدن گیج روغن، نگاه کردن به آن و لمس آن، زمان تعویض روغن را به غلط تشخیص میدهند. در حالی که برای تعویض روغن باید طبق دستور سازندهی روغن و ماشین عمل کرد
یکی از وسایلی که برای کنترل مایع خنککاری موتور استفاده میشود نوار PHسنج یا مشخص کنندهی میزان اسیدی بودن مایع خنک کنندهی موتور است. برای اینکه با نحوهی عملکرد این وسیله بیشتر آشنا شوید، این برنامه را ببینید
وجود جریان برق در مدار خنک کاری باعث میشود در قسمتهای فلزی سیستم خنک کاری و اجزای داخلی موتور خوردگی به وجود آید. برای جلوگیری از این خوردگی باید مقدار جریان برق موجود در سیستم خنک کاری کنترل گردد. برای اندازهگیری میزان این جریان برق از مولتی متر
در صورتی که پمپ وکیوم برای هواگیری سیستم ترمز در دسترس نبود، میتوان این فرایند را به شکل سنتی انجام داد. توجه داشته باشید که در زمان انجام این کار رعایت اصول ایمنی ضرورت دارد
همراهان گرامی شما در این برنامه خواهید دید که بعد از قرار دادن خودرو روی جک، دستگاه وکیوم از طریق دورترین چرخ نسبت به مستر سیلندر ترمز، به خودرو وصل و کار هواگیری شروع میشود
برای تخلیهی کامل مایع هیدرولیک ترمز روشهای مختلفی وجود دارد. در اینجا میخواهیم به وسیلهی پمپ وکیوم(دستگاه خلائی) سیستم ترمز را هواگیری کنیم. با همراه باشید
یکی از موارد مهم در سرویس خودرو توجه به زمان تعویض روغن موتور است. به صورت سنتی افراد با بیرون کشیدن گیج روغن، نگاه کردن به آن و لمس آن، زمان تعویض روغن را به غلط تشخیص میدهند. در حالی که برای تعویض روغن باید طبق دستور سازندهی روغن و ماشین عمل کرد
یکی از وسایلی که برای کنترل مایع خنککاری موتور استفاده میشود نوار PHسنج یا مشخص کنندهی میزان اسیدی بودن مایع خنک کنندهی موتور است. برای اینکه با نحوهی عملکرد این وسیله بیشتر آشنا شوید، این برنامه را ببینید
وجود جریان برق در مدار خنک کاری باعث میشود در قسمتهای فلزی سیستم خنک کاری و اجزای داخلی موتور خوردگی به وجود آید. برای جلوگیری از این خوردگی باید مقدار جریان برق موجود در سیستم خنک کاری کنترل گردد. برای اندازهگیری میزان این جریان برق از مولتی متر
در صورتی که پمپ وکیوم برای هواگیری سیستم ترمز در دسترس نبود، میتوان این فرایند را به شکل سنتی انجام داد. توجه داشته باشید که در زمان انجام این کار رعایت اصول ایمنی ضرورت دارد
همراهان گرامی شما در این برنامه خواهید دید که بعد از قرار دادن خودرو روی جک، دستگاه وکیوم از طریق دورترین چرخ نسبت به مستر سیلندر ترمز، به خودرو وصل و کار هواگیری شروع میشود
برای تخلیهی کامل مایع هیدرولیک ترمز روشهای مختلفی وجود دارد. در اینجا میخواهیم به وسیلهی پمپ وکیوم(دستگاه خلائی) سیستم ترمز را هواگیری کنیم. با همراه باشید