X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
134
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان پنجم: گزارش های نرم افزار)

هنرجویان گرامی در ادامه آشنایی با نرم‌افزار، لازم است که نحوه ارائه گزارش روزانه به وسیله نرم‌افزار را هم  بیاموزید. پس این برنامه آموزشی را با دقت ببینید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
86
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان پنجم: کار با نرم افزار)

هنرجویان محترم در این برنامه شما می‌توانید با نحوه کار با نرم‌افزاری که هدایت ناوگان و ناوبری توسط آن انجام می‌شود، آشنا گردید. لطفا این برنامه را با دقت ببینید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
73
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان پنجم: نقشه خوانی و نحوه استفاده از نقشه)

از روی یک نقشه شهری، اطلاعات مفید و نقاط قابل دسترسی (کاربری‌های زمین) متفاوتی استخراج می‌شود؛ مثلا با استفاده از آن می‌توان از وجود نقاط و کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و غیره اطلاع پیدا کرد. همچنین می‌توان اسامی خیابان‌ها، معابر و جهت ترافیکی
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
76
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان پنجم: شرایط کار در پایانه)

هنرجویان گرامی پایانه‌ها یکی از محل‌های شلوغ، پر رفت و آمد و در معرض مسائل مختلف محیطی است. لازم است که هنرآموزان برای آشنایی بیشتر هنرجویان با محل کارشان، آنها را به پایانه‌های مسافربری درون شهری ببرند و همچنین از ایستگاه‌های بین خطوط داخل شهرها هم بازدید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
69
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: نحوه پذیرایی داخل اتوبوس)

یکی از تجهیزات داخل اتوبوس بسته‌های غذایی است که در زمان‌های مشخص به مسافران ارائه می‌شود. سرو این بسته‌ها در اتوبوس به دو شکل انجام می‌شود. یکی از این روش‌ها استفاده از ترولی و دیگری به وسیله سینی‌هایی است که باید کف آنها کائوچویی باشد. جالب است بدانید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
111
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: نحوه استقبال از مسافران توسط مهماندار)

یکی از مهم‌ترین مسائل در بخش مهمانداری استقبال مناسب از مسافران است. استفاده از کلمات مناسب، خوش‌رویی و آرامش در مواجهه با مسافران، باعث می‌شود تصویر خوبی از آن پایانه و تیمی که قصد رساندن مسافران به مقصد را دارند، در ذهن مسافر ایجاد شود و حتی آن مسافران
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان پنجم: گزارش های نرم افزار)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
هنرجویان گرامی در ادامه آشنایی با نرم‌افزار، لازم است که نحوه ارائه گزارش روزانه به وسیله نرم‌افزار را هم  بیاموزید. پس این برنامه آموزشی را با دقت ببینید

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان پنجم: کار با نرم افزار)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
هنرجویان محترم در این برنامه شما می‌توانید با نحوه کار با نرم‌افزاری که هدایت ناوگان و ناوبری توسط آن انجام می‌شود، آشنا گردید. لطفا این برنامه را با دقت ببینید

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان پنجم: نقشه خوانی و نحوه استفاده از نقشه)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
از روی یک نقشه شهری، اطلاعات مفید و نقاط قابل دسترسی (کاربری‌های زمین) متفاوتی استخراج می‌شود؛ مثلا با استفاده از آن می‌توان از وجود نقاط و کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و غیره اطلاع پیدا کرد. همچنین می‌توان اسامی خیابان‌ها، معابر و جهت ترافیکی

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان پنجم: شرایط کار در پایانه)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
هنرجویان گرامی پایانه‌ها یکی از محل‌های شلوغ، پر رفت و آمد و در معرض مسائل مختلف محیطی است. لازم است که هنرآموزان برای آشنایی بیشتر هنرجویان با محل کارشان، آنها را به پایانه‌های مسافربری درون شهری ببرند و همچنین از ایستگاه‌های بین خطوط داخل شهرها هم بازدید

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: نحوه پذیرایی داخل اتوبوس)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
یکی از تجهیزات داخل اتوبوس بسته‌های غذایی است که در زمان‌های مشخص به مسافران ارائه می‌شود. سرو این بسته‌ها در اتوبوس به دو شکل انجام می‌شود. یکی از این روش‌ها استفاده از ترولی و دیگری به وسیله سینی‌هایی است که باید کف آنها کائوچویی باشد. جالب است بدانید

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: نحوه استقبال از مسافران توسط مهماندار)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
یکی از مهم‌ترین مسائل در بخش مهمانداری استقبال مناسب از مسافران است. استفاده از کلمات مناسب، خوش‌رویی و آرامش در مواجهه با مسافران، باعث می‌شود تصویر خوبی از آن پایانه و تیمی که قصد رساندن مسافران به مقصد را دارند، در ذهن مسافر ایجاد شود و حتی آن مسافران

برچسب‌ها:
نویسندگان