X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
373
0

فیلم آموزش سرویس و نگهداری خودروهای سواری - پایه دهم (پودمان سوم: وسایل کنترل مایع خنک کاری موتور)

یکی از وسایلی که برای کنترل مایع خنک‌کاری موتور استفاده می‌شود نوار PHسنج یا مشخص کننده‌ی میزان اسیدی بودن مایع خنک کننده‌ی موتور است. برای اینکه با نحوه‌ی عملکرد این وسیله بیشتر آشنا شوید، این برنامه را ببینید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/03/12
0
331
0

فیلم آموزش سرویس و نگهداری خودروهای سواری - پایه دهم (پودمان سوم: تست ولت سنج)

وجود جریان برق در مدار خنک کاری باعث می‌شود در قسمت‌های فلزی سیستم خنک کاری و اجزای داخلی موتور خوردگی به وجود آید. برای جلوگیری از این خوردگی باید مقدار جریان برق موجود در سیستم خنک کاری کنترل گردد. برای اندازه‌گیری میزان این جریان برق از مولتی متر
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/03/12
0
1105
0

فیلم آموزش سرویس و نگهداری خودروهای سواری - پایه دهم (پودمان سوم: سیستم خنک کاری مدار باز و بسته)

سیستم خنک‌کاری موتور به دو نوع سیستم خنک‌کاری باز و بسته دسته‌بندی می‌شود. بین دو نوع مدار در مقدار فشار روی سطح مایع خنک کننده درون منبع انبساط، تفاوت عمده‌ای وجود دارد. چنانچه فشار روی سطح آزاد مایع خنک کننده درون منبع انبساط برابر با فشار جو
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/03/12

فیلم آموزش سرویس و نگهداری خودروهای سواری - پایه دهم (پودمان سوم: وسایل کنترل مایع خنک کاری موتور)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/03/12
یکی از وسایلی که برای کنترل مایع خنک‌کاری موتور استفاده می‌شود نوار PHسنج یا مشخص کننده‌ی میزان اسیدی بودن مایع خنک کننده‌ی موتور است. برای اینکه با نحوه‌ی عملکرد این وسیله بیشتر آشنا شوید، این برنامه را ببینید

فیلم آموزش سرویس و نگهداری خودروهای سواری - پایه دهم (پودمان سوم: تست ولت سنج)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/03/12
وجود جریان برق در مدار خنک کاری باعث می‌شود در قسمت‌های فلزی سیستم خنک کاری و اجزای داخلی موتور خوردگی به وجود آید. برای جلوگیری از این خوردگی باید مقدار جریان برق موجود در سیستم خنک کاری کنترل گردد. برای اندازه‌گیری میزان این جریان برق از مولتی متر

فیلم آموزش سرویس و نگهداری خودروهای سواری - پایه دهم (پودمان سوم: سیستم خنک کاری مدار باز و بسته)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/03/12
سیستم خنک‌کاری موتور به دو نوع سیستم خنک‌کاری باز و بسته دسته‌بندی می‌شود. بین دو نوع مدار در مقدار فشار روی سطح مایع خنک کننده درون منبع انبساط، تفاوت عمده‌ای وجود دارد. چنانچه فشار روی سطح آزاد مایع خنک کننده درون منبع انبساط برابر با فشار جو

برچسب‌ها:
نویسندگان