هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
در این فیلم آموشی با نحوه افزودن محصول جدید به فروشگاه در بخش فروش آشنا میشوید
پس از تبدیل ایده به محصول نیاز به گامهای توسعه محصول جدید داریم. بهعنوان نمونه میتوان به یکی از این گامهای توسعه اشاره کرد: تشخیص فرصت، تولید ایده، آزمودن مفهوم، طراحی و آزمودن محصول، آزمودن بازار، ورود به بازار، مدیریت چرخه محصول
توسعه محصول جدید، مجموعه فعالیتها و راهکارهای جدید رشد است که در مراحل مختلف تولید محصول، منجر به تغییر و اصلاحات جزئی یا کلی کالا در بازار فعلی خواهد شد. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان سوم کتاب مدیریت تولید است
توسعه و معرفی یک محصول جدید یکی از مهمترین تصمیمات استراتژیک است که شرکتها میتوانند اتخاذ کنند. یک محصول جدید نهتنها سود قابلتوجهی برای شرکتها خلق میکند بلکه ابزار مهمی برای به دست آوردن ضریب رقابتی پایدارتر محصول میشوند. توسعه محصول جدید
در این فیلم آموشی با نحوه افزودن محصول جدید به فروشگاه در بخش فروش آشنا میشوید
پس از تبدیل ایده به محصول نیاز به گامهای توسعه محصول جدید داریم. بهعنوان نمونه میتوان به یکی از این گامهای توسعه اشاره کرد: تشخیص فرصت، تولید ایده، آزمودن مفهوم، طراحی و آزمودن محصول، آزمودن بازار، ورود به بازار، مدیریت چرخه محصول
توسعه محصول جدید، مجموعه فعالیتها و راهکارهای جدید رشد است که در مراحل مختلف تولید محصول، منجر به تغییر و اصلاحات جزئی یا کلی کالا در بازار فعلی خواهد شد. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان سوم کتاب مدیریت تولید است
توسعه و معرفی یک محصول جدید یکی از مهمترین تصمیمات استراتژیک است که شرکتها میتوانند اتخاذ کنند. یک محصول جدید نهتنها سود قابلتوجهی برای شرکتها خلق میکند بلکه ابزار مهمی برای به دست آوردن ضریب رقابتی پایدارتر محصول میشوند. توسعه محصول جدید