X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
237
0

فیلم آموزشی تجارت‌ الکترونیک و امنیت شبکه - پایه دوازدهم (افزودن محصول جدید)

در این فیلم آموشی با نحوه افزودن محصول جدید به فروشگاه در بخش فروش آشنا می‌شوید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/05/20
0
182
0

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان سوم: آشنایی با مفهوم محصول)

پس از تبدیل ایده به محصول نیاز به گام‌های توسعه محصول جدید داریم. به‌عنوان نمونه می‌توان به یکی از این گام‌های توسعه اشاره کرد: تشخیص فرصت، تولید ایده، آزمودن مفهوم، طراحی و آزمودن محصول، آزمودن بازار، ورود به بازار، مدیریت چرخه محصول
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/28
0
138
0

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان سوم: چرخه عمر محصول)

توسعه محصول جدید، مجموعه فعالیت‌ها و راهکارهای جدید رشد است که در مراحل مختلف تولید محصول، منجر به تغییر و اصلاحات جزئی یا کلی کالا در بازار فعلی خواهد شد. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان سوم کتاب مدیریت تولید است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/28
0
200
0

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان سوم: توسعه محصول جدید)

توسعه و معرفی یک محصول جدید یکی از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک است که شرکت‌ها می‌توانند اتخاذ کنند. یک محصول جدید نه‌تنها سود قابل‌توجهی برای شرکت‌ها خلق می‌کند بلکه ابزار مهمی برای به دست آوردن ضریب رقابتی پایدارتر محصول می‌شوند. توسعه محصول جدید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/28

فیلم آموزشی تجارت‌ الکترونیک و امنیت شبکه - پایه دوازدهم (افزودن محصول جدید)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/05/20
در این فیلم آموشی با نحوه افزودن محصول جدید به فروشگاه در بخش فروش آشنا می‌شوید

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان سوم: آشنایی با مفهوم محصول)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/28
پس از تبدیل ایده به محصول نیاز به گام‌های توسعه محصول جدید داریم. به‌عنوان نمونه می‌توان به یکی از این گام‌های توسعه اشاره کرد: تشخیص فرصت، تولید ایده، آزمودن مفهوم، طراحی و آزمودن محصول، آزمودن بازار، ورود به بازار، مدیریت چرخه محصول

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان سوم: چرخه عمر محصول)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/28
توسعه محصول جدید، مجموعه فعالیت‌ها و راهکارهای جدید رشد است که در مراحل مختلف تولید محصول، منجر به تغییر و اصلاحات جزئی یا کلی کالا در بازار فعلی خواهد شد. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان سوم کتاب مدیریت تولید است

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان سوم: توسعه محصول جدید)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/28
توسعه و معرفی یک محصول جدید یکی از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک است که شرکت‌ها می‌توانند اتخاذ کنند. یک محصول جدید نه‌تنها سود قابل‌توجهی برای شرکت‌ها خلق می‌کند بلکه ابزار مهمی برای به دست آوردن ضریب رقابتی پایدارتر محصول می‌شوند. توسعه محصول جدید

برچسب‌ها:
نویسندگان