X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
70
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: نحوه پذیرایی داخل اتوبوس)

یکی از تجهیزات داخل اتوبوس بسته‌های غذایی است که در زمان‌های مشخص به مسافران ارائه می‌شود. سرو این بسته‌ها در اتوبوس به دو شکل انجام می‌شود. یکی از این روش‌ها استفاده از ترولی و دیگری به وسیله سینی‌هایی است که باید کف آنها کائوچویی باشد. جالب است بدانید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
113
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: نحوه استقبال از مسافران توسط مهماندار)

یکی از مهم‌ترین مسائل در بخش مهمانداری استقبال مناسب از مسافران است. استفاده از کلمات مناسب، خوش‌رویی و آرامش در مواجهه با مسافران، باعث می‌شود تصویر خوبی از آن پایانه و تیمی که قصد رساندن مسافران به مقصد را دارند، در ذهن مسافر ایجاد شود و حتی آن مسافران
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
60
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: مفهوم پذیرایی)

وقتی از پذیرایی و تشریفات صحبت می‌کنیم، ذهن‌ها به طرف تشریفات هتل‌ها، هواپیماها و اماکن لوکس کشیده می‌شود. در صورتی که مسئله پذیرایی و تشریفات در اتوبوس هم مطرح است. این پذیرایی در اتوبوس به معنای ارائه هر گونه خدمات رفاهی به مسافران است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
85
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: معرفی تجهیزات ایمنی و رفاهی اتوبوس)

هنرجویان گرامی در داخل اتوبوس تجهیزات مختلفی وجود دارد که باید توسط مهماندار بررسی شود. از جمله این تجهیزات می‌توان به جعبه کمک‌های اولیه، مانتیورهای پشت صندلی‌ها، سیستم سرمایش و گرمایش، جعبه ابزار اتوبوس، کمربندهای ایمنی و بسته‌های غذایی اشاره کرد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
60
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: سرو مواد غذایی در اتوبوس)

هنرجویان گرامی پذیرایی از مسافران یکی از وظایف مهمانداران است. مهمانداران باید از قبل بسته‌های پذیرایی را مرتب و آماده کنند و در جای مناسب قرار بدهند. با یک برنامه‌ریزی درست و براساس ساعت سفر، این بسته‌های غذایی را به مسافران ارائه کنند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
0
45
0

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: رفتار مهماندار در شرایط بحران)

هنرجویان محترم یکی از نکاتی که لازم است مهمانداران بدانند و در رعایت آن تلاش کنند، حفظ آرامش خود در زمان بروز بحران و انتقال این آرامش به مسافران است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: نحوه پذیرایی داخل اتوبوس)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
یکی از تجهیزات داخل اتوبوس بسته‌های غذایی است که در زمان‌های مشخص به مسافران ارائه می‌شود. سرو این بسته‌ها در اتوبوس به دو شکل انجام می‌شود. یکی از این روش‌ها استفاده از ترولی و دیگری به وسیله سینی‌هایی است که باید کف آنها کائوچویی باشد. جالب است بدانید

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: نحوه استقبال از مسافران توسط مهماندار)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
یکی از مهم‌ترین مسائل در بخش مهمانداری استقبال مناسب از مسافران است. استفاده از کلمات مناسب، خوش‌رویی و آرامش در مواجهه با مسافران، باعث می‌شود تصویر خوبی از آن پایانه و تیمی که قصد رساندن مسافران به مقصد را دارند، در ذهن مسافر ایجاد شود و حتی آن مسافران

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: مفهوم پذیرایی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
وقتی از پذیرایی و تشریفات صحبت می‌کنیم، ذهن‌ها به طرف تشریفات هتل‌ها، هواپیماها و اماکن لوکس کشیده می‌شود. در صورتی که مسئله پذیرایی و تشریفات در اتوبوس هم مطرح است. این پذیرایی در اتوبوس به معنای ارائه هر گونه خدمات رفاهی به مسافران است

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: معرفی تجهیزات ایمنی و رفاهی اتوبوس)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
هنرجویان گرامی در داخل اتوبوس تجهیزات مختلفی وجود دارد که باید توسط مهماندار بررسی شود. از جمله این تجهیزات می‌توان به جعبه کمک‌های اولیه، مانتیورهای پشت صندلی‌ها، سیستم سرمایش و گرمایش، جعبه ابزار اتوبوس، کمربندهای ایمنی و بسته‌های غذایی اشاره کرد

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: سرو مواد غذایی در اتوبوس)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
هنرجویان گرامی پذیرایی از مسافران یکی از وظایف مهمانداران است. مهمانداران باید از قبل بسته‌های پذیرایی را مرتب و آماده کنند و در جای مناسب قرار بدهند. با یک برنامه‌ریزی درست و براساس ساعت سفر، این بسته‌های غذایی را به مسافران ارائه کنند

فیلم آموزش خدمات سفر و گردشگری - پایه دهم (پودمان سوم: رفتار مهماندار در شرایط بحران)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/04
هنرجویان محترم یکی از نکاتی که لازم است مهمانداران بدانند و در رعایت آن تلاش کنند، حفظ آرامش خود در زمان بروز بحران و انتقال این آرامش به مسافران است

برچسب‌ها:
نویسندگان