X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
106
0

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (کتابخانه pygame))

کتابخانه pygame، کتابخانه‌ای قدرتمند برای ساخت بازی‌های ساده و برنامه‌های چندرسانه‌ای تعاملی است. این کتابخانه ابزارهایی برای کار با صدا، تصویر و ورودی‌های کاربر فراهم می‌کند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
0
55
0

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (کار در کلاس -3))

دانش آموزان عزیز در این فیلم آموزشی تمرینی داریم برای نوشتن برنامه‌ای که دو عدد صحیح از ورودی دریافت کند و هنگام تقسیم دو عدد بر یکدیگر، حالت استثنا (تقسیم یک عدد بر صفر) را مدیریت کند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
0
60
0

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (کار در کلاس -2))

دانش آموزان عزیز در این فیلم آموزشی تمرینی داریم برای نوشتن برنامه‌ای که یک رشته دلخواه از کاربر دریافت کند و آن را در فایلی با نام iran.txt ذخیره کند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
0
49
0

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (کار در کلاس -1))

دانش اموزان عزیز در این فیلم آموزشی تمرینی داریم برای نوشتن تابعی با دو پارامتر ورودی و نمایش حاصل جمع آن دو با دستور return و نگارش تابعی برای نمایش تمام مقسوم علیه‌های یک عدد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
0
73
0

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (آشنایی با دیکشنری))

دیکشنری‌ها شبیه دفترچه تلفن هستند که هر نام با یک شماره تلفن مرتبط است. هر دیکشنری ترکیبی از تعدادی جفت کلید-مقدار (key-value) است که به هر یک از آنها item گفته می شود. هر کلید به یک مقدار خاص اشاره دارد. برای ایجاد دیکشنری آیتم ها را
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
0
61
0

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (آشنایی با تاپل ها))

تاپل‌ها شبیه لیست‌ها هستند، با این تفاوت که غیرقابل تغییرند. زمانی که نیاز به داده‌های ثابت داریم، تاپل‌ها بهترین گزینه هستند. برای ایجاد یک تاپل، باید مقادیر را داخل پرانتز قرار داد و آنها را با کاما از هم جدا کر‌د
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (کتابخانه pygame))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
کتابخانه pygame، کتابخانه‌ای قدرتمند برای ساخت بازی‌های ساده و برنامه‌های چندرسانه‌ای تعاملی است. این کتابخانه ابزارهایی برای کار با صدا، تصویر و ورودی‌های کاربر فراهم می‌کند

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (کار در کلاس -3))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
دانش آموزان عزیز در این فیلم آموزشی تمرینی داریم برای نوشتن برنامه‌ای که دو عدد صحیح از ورودی دریافت کند و هنگام تقسیم دو عدد بر یکدیگر، حالت استثنا (تقسیم یک عدد بر صفر) را مدیریت کند

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (کار در کلاس -2))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
دانش آموزان عزیز در این فیلم آموزشی تمرینی داریم برای نوشتن برنامه‌ای که یک رشته دلخواه از کاربر دریافت کند و آن را در فایلی با نام iran.txt ذخیره کند

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (کار در کلاس -1))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
دانش اموزان عزیز در این فیلم آموزشی تمرینی داریم برای نوشتن تابعی با دو پارامتر ورودی و نمایش حاصل جمع آن دو با دستور return و نگارش تابعی برای نمایش تمام مقسوم علیه‌های یک عدد

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (آشنایی با دیکشنری))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
دیکشنری‌ها شبیه دفترچه تلفن هستند که هر نام با یک شماره تلفن مرتبط است. هر دیکشنری ترکیبی از تعدادی جفت کلید-مقدار (key-value) است که به هر یک از آنها item گفته می شود. هر کلید به یک مقدار خاص اشاره دارد. برای ایجاد دیکشنری آیتم ها را

فیلم آموزش کار و فناوری ـ پایه هشتم (درس پنجم: برنامه نویسی پایتون (آشنایی با تاپل ها))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/01
تاپل‌ها شبیه لیست‌ها هستند، با این تفاوت که غیرقابل تغییرند. زمانی که نیاز به داده‌های ثابت داریم، تاپل‌ها بهترین گزینه هستند. برای ایجاد یک تاپل، باید مقادیر را داخل پرانتز قرار داد و آنها را با کاما از هم جدا کر‌د

برچسب‌ها:
نویسندگان