X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
48
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس شانزدهم: چهار روش مهم درمان اعتیاد به بازی های ویدئویی)

درمان اعتیاد به بازی‌های ویدیویی شامل روش‌های مختلفی است که می‌تواند به افراد کمک کند عادت‌های بازی خود را مدیریت کنند و کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورند - محرک‌ها را شناسایی کنید: دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که تشخیص دهند چه چیزی باعث بازی آنها می‌
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/08
0
36
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس شانزدهم: نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی)

رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای، نظامی است جهت طبقه‌بندی بازی‌های رایانه‌ای که بر اساس محتوای آن‌ها توسعه یافته‌ است. بیشتر، این نظام‌ها توسط بخش دولتی شکل گرفته‌اند و اغلب بر اساس رده‌بندی محتوای تصاویر متحرک هستند. این نظام به والدین کمک می‌کند که بر مح
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/08
0
73
0

تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس شانزدهم: بازی های ویدئویی و تاثیرات آن)

بازی، سرگرمی و چگونگی گذران اوقات فراغت، همانند پوشش، نوع و چگونگی غذا خوردن، نوع و میزان خرید کردن و سایر مواردی که در دروس قبل مورد بررسی قرار دادید، نشان دهندۀ سبک زندگی است. بسیاری از مخاطبان رسانه ها برای پرکردن اوقات فراغت و تفریح به سراغ رسانه ها م
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/08

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس شانزدهم: چهار روش مهم درمان اعتیاد به بازی های ویدئویی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/08
درمان اعتیاد به بازی‌های ویدیویی شامل روش‌های مختلفی است که می‌تواند به افراد کمک کند عادت‌های بازی خود را مدیریت کنند و کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورند - محرک‌ها را شناسایی کنید: دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که تشخیص دهند چه چیزی باعث بازی آنها می‌

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس شانزدهم: نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/08
رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای، نظامی است جهت طبقه‌بندی بازی‌های رایانه‌ای که بر اساس محتوای آن‌ها توسعه یافته‌ است. بیشتر، این نظام‌ها توسط بخش دولتی شکل گرفته‌اند و اغلب بر اساس رده‌بندی محتوای تصاویر متحرک هستند. این نظام به والدین کمک می‌کند که بر مح

تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس شانزدهم: بازی های ویدئویی و تاثیرات آن)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/08
بازی، سرگرمی و چگونگی گذران اوقات فراغت، همانند پوشش، نوع و چگونگی غذا خوردن، نوع و میزان خرید کردن و سایر مواردی که در دروس قبل مورد بررسی قرار دادید، نشان دهندۀ سبک زندگی است. بسیاری از مخاطبان رسانه ها برای پرکردن اوقات فراغت و تفریح به سراغ رسانه ها م

برچسب‌ها:
نویسندگان