هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
اگرچه تئوری های مدیریت کیفیت در نیمه ی دوم قرن بیستم توسعه یافته اند ولی کیفیت جزء لاینفک فرهنگ هاست. زمانی که انسان توانایی ساخت محصولی را پیدا کرد، برای کنترل کیفیت آن نیز به تلاش و تکاپو افتاد
وجود مفهوم کیفیت از زمانهای قدیم جزئی از فرهنگ بوده است. اهرام مصر، دیوار چین و ... در سرتاسر دنیا تصویری از توجه به عنصر کیفیت در هزاران سال پیش میباشد.
کیفیت عامل مهمی است که ارزش محصول را در نظر مشتری بالا میبرد
اگرچه تئوری های مدیریت کیفیت در نیمه ی دوم قرن بیستم توسعه یافته اند ولی کیفیت جزء لاینفک فرهنگ هاست. زمانی که انسان توانایی ساخت محصولی را پیدا کرد، برای کنترل کیفیت آن نیز به تلاش و تکاپو افتاد
وجود مفهوم کیفیت از زمانهای قدیم جزئی از فرهنگ بوده است. اهرام مصر، دیوار چین و ... در سرتاسر دنیا تصویری از توجه به عنصر کیفیت در هزاران سال پیش میباشد.
کیفیت عامل مهمی است که ارزش محصول را در نظر مشتری بالا میبرد