X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
391
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت ششم)

به نمونه‌های صوتی گوش کنید و بافت تک صدایی، چند صدایی و هم صدایی را در این نمونه‌ها تشخیص دهید. به نظر شما کدام بافت برای خوانش دعا مناسب‌تر است؟
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
495
0

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت پنجم)

هرچه تعداد صداهای یک بافت چند صدایی بیشتر باشد و فاصله صوتی آنها کمتر باشد اصوات، بیشتر درهم تنیده می‌شوند، بافت پر تر و تیره‌تری را پدید می‌آورند و صدایی که در این میان فاصله بیشتری با اصوات دیگر دارد یا دارای رنگی متفاوت است بیشتر خودنمایی می‌کند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
603
0

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت چهارم)

در این نمونه ببینید حرکت بالا و پایین رونده صداها در موسیقی چند صدایی به چه صورت است. صداهای مختلف در این نمونه از یک جایی به بعد هم زمان حرکت می‌کنند ولی جهت‌های مختلفی دارند. رنگ‌ها و شکل‌های موجود نشان می‌دهند که سه لایه صوتی داریم. رنگ یا شکل این لایه
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
465
0

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت سوم)

در هنرهای آوایی نیز اگر در حال شنیدن توده‌ای از صدا هستیم که رنگی مشخص دارد شنیده شدن صدای زیرتر، بلندتر یا با رنگ متفاوت، می‌تواند جلوه بیشتری داشته باشد. برای مثال در نیایش پیش از افطار که اسماء الهی به وسیله گروه مردان خوانده می‌شود، ورود صدایی نوجوان
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
226
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت دوم)

رنگ متفاوت از رنگ‌های موجود صدا، بلندی صدا و زیری آن از مهم‌ترین عللی است که یک صدا نسبت به صداهای دیگر، بارزتر و مسلط‌تر به نظر می‌رسد. به این نمونه خوب گوش کنید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
308
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت اول)

همان‌طور که می‌دانید اگر در حال شنیدن مجموعه یا توده‌ای از صداهای بم مثل صدای مردان هستید تقریبا صدای هیچ فردی از میان آن توده بیرون نمی‌آید. به این نمونه صوتی گوش کنید و به سوالات درون کتاب پاسخ بدهید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت ششم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
به نمونه‌های صوتی گوش کنید و بافت تک صدایی، چند صدایی و هم صدایی را در این نمونه‌ها تشخیص دهید. به نظر شما کدام بافت برای خوانش دعا مناسب‌تر است؟

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت پنجم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
هرچه تعداد صداهای یک بافت چند صدایی بیشتر باشد و فاصله صوتی آنها کمتر باشد اصوات، بیشتر درهم تنیده می‌شوند، بافت پر تر و تیره‌تری را پدید می‌آورند و صدایی که در این میان فاصله بیشتری با اصوات دیگر دارد یا دارای رنگی متفاوت است بیشتر خودنمایی می‌کند

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت چهارم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
در این نمونه ببینید حرکت بالا و پایین رونده صداها در موسیقی چند صدایی به چه صورت است. صداهای مختلف در این نمونه از یک جایی به بعد هم زمان حرکت می‌کنند ولی جهت‌های مختلفی دارند. رنگ‌ها و شکل‌های موجود نشان می‌دهند که سه لایه صوتی داریم. رنگ یا شکل این لایه

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت سوم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
در هنرهای آوایی نیز اگر در حال شنیدن توده‌ای از صدا هستیم که رنگی مشخص دارد شنیده شدن صدای زیرتر، بلندتر یا با رنگ متفاوت، می‌تواند جلوه بیشتری داشته باشد. برای مثال در نیایش پیش از افطار که اسماء الهی به وسیله گروه مردان خوانده می‌شود، ورود صدایی نوجوان

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت دوم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
رنگ متفاوت از رنگ‌های موجود صدا، بلندی صدا و زیری آن از مهم‌ترین عللی است که یک صدا نسبت به صداهای دیگر، بارزتر و مسلط‌تر به نظر می‌رسد. به این نمونه خوب گوش کنید

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت اول)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
همان‌طور که می‌دانید اگر در حال شنیدن مجموعه یا توده‌ای از صداهای بم مثل صدای مردان هستید تقریبا صدای هیچ فردی از میان آن توده بیرون نمی‌آید. به این نمونه صوتی گوش کنید و به سوالات درون کتاب پاسخ بدهید

برچسب‌ها:
نویسندگان