X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
147
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: ریتم های غیرقابل شمارش یا آزاد)

وقتی برای اولین بار ریتم‌های غیر قابل شمارش یا آزاد را می‌شنویم، در ارتباط اول با آن‌ها احساس می‌کنیم که ریتمی ندارند و دلیل این احساس این است که در روند اجرای ملودیک این ریتم‌ها همچون ریتم‌های منظم تکرار وجود ندارد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
0
128
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: تجربه کنید)

هنرجویان محترم به نمونه‌های شنیداری حاضر گوش کنید و ببینید آیا می‌توانید ریتم‌های موجود در آن‌ها را تشخیص بدهید یا نه
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
0
143
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: ریتم های منظم و قابل شمارش)

ریتم‌های منظم و قابل شمارش عبارت‌اند از ریتم‌های دو ضربی، سه ضربی و چهار ضربی که می‌توانیم هر ضرب را همچون جهت‌های یک شکل در نظر بگیریم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
0
167
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: نمونه آواز قومی لری)

هنرجویان گرامی نمونه آواز قومی لری در این قسمت قرار داده شده است. با توجه به توضیحات کتاب مصراع دوم این آواز را هجابندی کنید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
0
131
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: نمونه آواز ردیف دستگاهی)

هنرجویان محترم شما می‌توانید با استفاده از این نمونه آواز ردیف دستگاهی فعالیت بخش (تجربه کنید) را انجام بدهید. شنونده این قطعه باشید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
0
104
0

فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش دوم (درس چهارم: چند نمونه خط ناخنی)

در هنر ناخنی هنرمند کاغذ مناسب (به لحاظ ضخامت و جنس) را بین ناخن انگشت شست و نشانه قرار داده و با فشار لازم و حرکت دست، خط را به شکلی برجسته ارائه می‌کند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/07

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: ریتم های غیرقابل شمارش یا آزاد)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
وقتی برای اولین بار ریتم‌های غیر قابل شمارش یا آزاد را می‌شنویم، در ارتباط اول با آن‌ها احساس می‌کنیم که ریتمی ندارند و دلیل این احساس این است که در روند اجرای ملودیک این ریتم‌ها همچون ریتم‌های منظم تکرار وجود ندارد

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: تجربه کنید)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
هنرجویان محترم به نمونه‌های شنیداری حاضر گوش کنید و ببینید آیا می‌توانید ریتم‌های موجود در آن‌ها را تشخیص بدهید یا نه

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: ریتم های منظم و قابل شمارش)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
ریتم‌های منظم و قابل شمارش عبارت‌اند از ریتم‌های دو ضربی، سه ضربی و چهار ضربی که می‌توانیم هر ضرب را همچون جهت‌های یک شکل در نظر بگیریم

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: نمونه آواز قومی لری)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
هنرجویان گرامی نمونه آواز قومی لری در این قسمت قرار داده شده است. با توجه به توضیحات کتاب مصراع دوم این آواز را هجابندی کنید

کتاب گویا فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش چهارم (درس چهارم: نمونه آواز ردیف دستگاهی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/08
هنرجویان محترم شما می‌توانید با استفاده از این نمونه آواز ردیف دستگاهی فعالیت بخش (تجربه کنید) را انجام بدهید. شنونده این قطعه باشید

فرهنگ و هنر - پایه نهم: بخش دوم (درس چهارم: چند نمونه خط ناخنی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/10/07
در هنر ناخنی هنرمند کاغذ مناسب (به لحاظ ضخامت و جنس) را بین ناخن انگشت شست و نشانه قرار داده و با فشار لازم و حرکت دست، خط را به شکلی برجسته ارائه می‌کند

برچسب‌ها:
نویسندگان