X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
484
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت چهارم)

هنرآموزان گرامی به این نمونه‌ها گوش کنید. برای هر جمله یک نشانه بکشید. شکل‌ها را با نمونه‌های قبلی مقایسه کنید. با یک مقایسه ساده می‌بینیم در نمونه‌های دوم جملات تکراری داریم و در نتیجه شکل چیده شده جملات در کنار هم، دارای فرم خاصی است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
531
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت سوم)

هنرآموزان گرامی با دقت به این ملودی گوش کنید. چند جمله می‌شنوید؟ آیا جملات شبیه هم هستند؟ برای بازشناسی جملات می‌توانید از نشانه‌هایی هم استفاده کنید. برای مثال جمله اول* و جمله دوم# . برای گذاشتن نشانه‌ها از سمت چپ به راست حرکت می‌کنیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
397
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت دوم)

در هنرهای آوایی این امکان وجود دارد که در برخی از آثار ساده برای جملات نام در نظر گرفته شود. برای درک بهتر این مطلب به این نغمه گوش کنید. در طول گوش دادن دقت کنید چند جمله می‌شنوید؟ آیا جملات شبیه هم هستند؟
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
407
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت اول)

به نمونه‌های صوتی زیر گوش کنید. در نمونه‌ها جملات را مشخص کنید. جملات موجود در ملودی‌ها را دوباره گوش کنید، کدام بلندتر و کدام کوتاه‌تر است؟ کدام جملات بیشتر به شما (حس پایان) می‌دهند؟
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
431
0

فیلم آموزش فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس چهارم (شکل یا فرم)

وقتی متن را از آواز معروف (نوایی) حذف و ملودی آن را زمزمه کنیم، می‌توانیم بفهمیم که دائما در حال تکرار یک خط ملودیک هستیم. همین امر باعث می‌شود که شنونده بتواند این نغمه محلی را با وجود تغییر دائم شعر بشناسد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21
0
256
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس چهارم (شکل یا فرم)

به این فایل صوتی گوش بدهید. همان طور که ملاحظه می‌کنید می‌توان با تکرار یک نوا آن را شناخت. در واقع مغز ما می‌تواند به راحتی الگوهای ضربی یکسان و همراه با تکرار را به راحتی به خاطر بسپارد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت چهارم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
هنرآموزان گرامی به این نمونه‌ها گوش کنید. برای هر جمله یک نشانه بکشید. شکل‌ها را با نمونه‌های قبلی مقایسه کنید. با یک مقایسه ساده می‌بینیم در نمونه‌های دوم جملات تکراری داریم و در نتیجه شکل چیده شده جملات در کنار هم، دارای فرم خاصی است

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت سوم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
هنرآموزان گرامی با دقت به این ملودی گوش کنید. چند جمله می‌شنوید؟ آیا جملات شبیه هم هستند؟ برای بازشناسی جملات می‌توانید از نشانه‌هایی هم استفاده کنید. برای مثال جمله اول* و جمله دوم# . برای گذاشتن نشانه‌ها از سمت چپ به راست حرکت می‌کنیم

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت دوم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
در هنرهای آوایی این امکان وجود دارد که در برخی از آثار ساده برای جملات نام در نظر گرفته شود. برای درک بهتر این مطلب به این نغمه گوش کنید. در طول گوش دادن دقت کنید چند جمله می‌شنوید؟ آیا جملات شبیه هم هستند؟

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت اول)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
به نمونه‌های صوتی زیر گوش کنید. در نمونه‌ها جملات را مشخص کنید. جملات موجود در ملودی‌ها را دوباره گوش کنید، کدام بلندتر و کدام کوتاه‌تر است؟ کدام جملات بیشتر به شما (حس پایان) می‌دهند؟

فیلم آموزش فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس چهارم (شکل یا فرم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21
وقتی متن را از آواز معروف (نوایی) حذف و ملودی آن را زمزمه کنیم، می‌توانیم بفهمیم که دائما در حال تکرار یک خط ملودیک هستیم. همین امر باعث می‌شود که شنونده بتواند این نغمه محلی را با وجود تغییر دائم شعر بشناسد

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس چهارم (شکل یا فرم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21
به این فایل صوتی گوش بدهید. همان طور که ملاحظه می‌کنید می‌توان با تکرار یک نوا آن را شناخت. در واقع مغز ما می‌تواند به راحتی الگوهای ضربی یکسان و همراه با تکرار را به راحتی به خاطر بسپارد

برچسب‌ها:
نویسندگان