X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
270
0

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس دوم (نوا یا ملودی: شماره 3)

لحن‌ها دارای جهت‌های مختلفی هستند؛ برای مثال یک لحن ممکن است بالا رونده، پایین رونده یا کمانی باشد. با استفاده از این فایل شنیداری مشخص کنید کدام صداها، صدای بالا و کدام صدای پایین است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21
0
429
0

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس دوم (نوا یا ملودی: شماره 2)

اگر صداها طوری کنار هم چیده شوند که دارای شکل قابل شناخت باشند و ما با شنیدنشان بتوانیم آنها را دنبال یا زمزمه کنیم، می‌گوییم که در حال شنیدن یک لحن یا ملودی هستیم. مثلا ما سرود ملی کشور را می‌شناسیم و می‌توانیم آن را زمزمه کنیم یا بلند بخوانیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21
0
144
0

فیلم آموزش فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس دوم (نوا یا ملودی: شماره 1)

به صداهایی که زیر و بم مشخصی دارند و قابل خواندن و زمزمه کردن هستند، اصوات موسیقایی می‌گویند. در این بخش شما شنونده طنین اذان مرحوم موذن‌زاده اردبیلی هستید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس دوم (نوا یا ملودی: شماره 3)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21
لحن‌ها دارای جهت‌های مختلفی هستند؛ برای مثال یک لحن ممکن است بالا رونده، پایین رونده یا کمانی باشد. با استفاده از این فایل شنیداری مشخص کنید کدام صداها، صدای بالا و کدام صدای پایین است

فایل صوتی آموزش فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس دوم (نوا یا ملودی: شماره 2)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21
اگر صداها طوری کنار هم چیده شوند که دارای شکل قابل شناخت باشند و ما با شنیدنشان بتوانیم آنها را دنبال یا زمزمه کنیم، می‌گوییم که در حال شنیدن یک لحن یا ملودی هستیم. مثلا ما سرود ملی کشور را می‌شناسیم و می‌توانیم آن را زمزمه کنیم یا بلند بخوانیم

فیلم آموزش فرهنگ و هنر پایه هفتم - درس دوم (نوا یا ملودی: شماره 1)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/21
به صداهایی که زیر و بم مشخصی دارند و قابل خواندن و زمزمه کردن هستند، اصوات موسیقایی می‌گویند. در این بخش شما شنونده طنین اذان مرحوم موذن‌زاده اردبیلی هستید

برچسب‌ها:
نویسندگان