X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
899
0

فیلم آموزش فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (احساس و تخیل: قسمت اول)

در طول زندگی خود علاوه بر خشم، احساسات دیگری همچون شادی، ترس، غم و تأسف را به دفعات تجربه کرده‌اید. تجربه بازیگری هم از تجربه‌های حسی در زندگی واقعی جدا نیست و بازیگران برای ایفای نقش و زنده کردن شخصیت مورد نظر در صحنه از این تجربیات استفاده می‌کنند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
459
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت چهارم)

هنرآموزان گرامی به این نمونه‌ها گوش کنید. برای هر جمله یک نشانه بکشید. شکل‌ها را با نمونه‌های قبلی مقایسه کنید. با یک مقایسه ساده می‌بینیم در نمونه‌های دوم جملات تکراری داریم و در نتیجه شکل چیده شده جملات در کنار هم، دارای فرم خاصی است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
504
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت سوم)

هنرآموزان گرامی با دقت به این ملودی گوش کنید. چند جمله می‌شنوید؟ آیا جملات شبیه هم هستند؟ برای بازشناسی جملات می‌توانید از نشانه‌هایی هم استفاده کنید. برای مثال جمله اول* و جمله دوم# . برای گذاشتن نشانه‌ها از سمت چپ به راست حرکت می‌کنیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
357
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت دوم)

در هنرهای آوایی این امکان وجود دارد که در برخی از آثار ساده برای جملات نام در نظر گرفته شود. برای درک بهتر این مطلب به این نغمه گوش کنید. در طول گوش دادن دقت کنید چند جمله می‌شنوید؟ آیا جملات شبیه هم هستند؟
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
367
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت اول)

به نمونه‌های صوتی زیر گوش کنید. در نمونه‌ها جملات را مشخص کنید. جملات موجود در ملودی‌ها را دوباره گوش کنید، کدام بلندتر و کدام کوتاه‌تر است؟ کدام جملات بیشتر به شما (حس پایان) می‌دهند؟
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
0
371
0

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت ششم)

به نمونه‌های صوتی گوش کنید و بافت تک صدایی، چند صدایی و هم صدایی را در این نمونه‌ها تشخیص دهید. به نظر شما کدام بافت برای خوانش دعا مناسب‌تر است؟
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07

فیلم آموزش فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (احساس و تخیل: قسمت اول)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
در طول زندگی خود علاوه بر خشم، احساسات دیگری همچون شادی، ترس، غم و تأسف را به دفعات تجربه کرده‌اید. تجربه بازیگری هم از تجربه‌های حسی در زندگی واقعی جدا نیست و بازیگران برای ایفای نقش و زنده کردن شخصیت مورد نظر در صحنه از این تجربیات استفاده می‌کنند

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت چهارم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
هنرآموزان گرامی به این نمونه‌ها گوش کنید. برای هر جمله یک نشانه بکشید. شکل‌ها را با نمونه‌های قبلی مقایسه کنید. با یک مقایسه ساده می‌بینیم در نمونه‌های دوم جملات تکراری داریم و در نتیجه شکل چیده شده جملات در کنار هم، دارای فرم خاصی است

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت سوم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
هنرآموزان گرامی با دقت به این ملودی گوش کنید. چند جمله می‌شنوید؟ آیا جملات شبیه هم هستند؟ برای بازشناسی جملات می‌توانید از نشانه‌هایی هم استفاده کنید. برای مثال جمله اول* و جمله دوم# . برای گذاشتن نشانه‌ها از سمت چپ به راست حرکت می‌کنیم

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت دوم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
در هنرهای آوایی این امکان وجود دارد که در برخی از آثار ساده برای جملات نام در نظر گرفته شود. برای درک بهتر این مطلب به این نغمه گوش کنید. در طول گوش دادن دقت کنید چند جمله می‌شنوید؟ آیا جملات شبیه هم هستند؟

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس پنجم (فرم: قسمت اول)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
به نمونه‌های صوتی زیر گوش کنید. در نمونه‌ها جملات را مشخص کنید. جملات موجود در ملودی‌ها را دوباره گوش کنید، کدام بلندتر و کدام کوتاه‌تر است؟ کدام جملات بیشتر به شما (حس پایان) می‌دهند؟

کتاب گویا فرهنگ و هنر پایه هشتم - درس چهارم (بافت: قسمت ششم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/07
به نمونه‌های صوتی گوش کنید و بافت تک صدایی، چند صدایی و هم صدایی را در این نمونه‌ها تشخیص دهید. به نظر شما کدام بافت برای خوانش دعا مناسب‌تر است؟

برچسب‌ها:
نویسندگان