هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
این ویدئوی آموزشی با رویکردی تازه به تعریف کلاس میپردازد؛ کلاسی که همچون یک محیط اجتماعی پویا عمل میکند و در آن، معلم نه تنها انتقالدهنده دانش، بلکه مراقبتکننده و همراه فرایند یادگیری است
این ویدئوی آموزشی با رویکردی تازه به تعریف کلاس میپردازد؛ کلاسی که همچون یک محیط اجتماعی پویا عمل میکند و در آن، معلم نه تنها انتقالدهنده دانش، بلکه مراقبتکننده و همراه فرایند یادگیری است
در این بخش، دکتر درتاج با نگاهی علمی و کاربردی به مفهوم محیط یادگیری مثبت میپردازد؛ محیطی که در آن یادگیرندگان نهتنها دانش میآموزند، بلکه احساس امنیت، احترام و انگیزه برای رشد را تجربه میکنن
در این بخش، دکتر درتاج با نگاهی علمی و کاربردی به مفهوم محیط یادگیری مثبت میپردازد؛ محیطی که در آن یادگیرندگان نهتنها دانش میآموزند، بلکه احساس امنیت، احترام و انگیزه برای رشد را تجربه میکنن
در این بخش، دکتر درتاج با نگاهی علمی و کاربردی به مفهوم محیط یادگیری مثبت میپردازد؛ محیطی که در آن یادگیرندگان نهتنها دانش میآموزند، بلکه احساس امنیت، احترام و انگیزه برای رشد را تجربه میکنن
این ویدئو با هدف آشنایی معلمان و طراحان آموزشی با اصول و مفاهیم پایه سنجش و کاربردهای عملی آن در فرایند یاددهی–یادگیری تهیه شده است
این ویدئوی آموزشی با رویکردی تازه به تعریف کلاس میپردازد؛ کلاسی که همچون یک محیط اجتماعی پویا عمل میکند و در آن، معلم نه تنها انتقالدهنده دانش، بلکه مراقبتکننده و همراه فرایند یادگیری است
این ویدئوی آموزشی با رویکردی تازه به تعریف کلاس میپردازد؛ کلاسی که همچون یک محیط اجتماعی پویا عمل میکند و در آن، معلم نه تنها انتقالدهنده دانش، بلکه مراقبتکننده و همراه فرایند یادگیری است
در این بخش، دکتر درتاج با نگاهی علمی و کاربردی به مفهوم محیط یادگیری مثبت میپردازد؛ محیطی که در آن یادگیرندگان نهتنها دانش میآموزند، بلکه احساس امنیت، احترام و انگیزه برای رشد را تجربه میکنن
در این بخش، دکتر درتاج با نگاهی علمی و کاربردی به مفهوم محیط یادگیری مثبت میپردازد؛ محیطی که در آن یادگیرندگان نهتنها دانش میآموزند، بلکه احساس امنیت، احترام و انگیزه برای رشد را تجربه میکنن
در این بخش، دکتر درتاج با نگاهی علمی و کاربردی به مفهوم محیط یادگیری مثبت میپردازد؛ محیطی که در آن یادگیرندگان نهتنها دانش میآموزند، بلکه احساس امنیت، احترام و انگیزه برای رشد را تجربه میکنن
این ویدئو با هدف آشنایی معلمان و طراحان آموزشی با اصول و مفاهیم پایه سنجش و کاربردهای عملی آن در فرایند یاددهی–یادگیری تهیه شده است