X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
87
0

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس دهم

در درس قبل تقابل تاریخی جریان حق و باطل بررسی شد. دانستیم که حق پیروز نهایی و قطعی این تقابل و مبارزه است. حالا باید دید که جبهه حق با داشتن چه ویژگی‌هایی می‌تواند این پیروزی را کسب کند. همبستگی ایمانی برمبنای آخرت دینی و شکل‌گیری ساختار حکومت بر محور ولی
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
0
74
0

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس نهم

در این درس تقابل جبهه حق و باطل در قرآن بررسی و تحلیل می‌شود. محور وحدت بخش از جمله مضامینی است که با عنایت به درس قبل، در این درس بررسی می‌شود. محوری که می‌تواند اراده افراد جامعه را وحدت بخشد و آن‌ها را به یک کل منسجم تبدیل کند و فرهنگ و اعتقاداتی است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
0
56
0

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس هشتم

در این برنامه می‌خواهیم به تفکر اجتماعی اسلام بپردازیم. قریب به اتفاق تکالیفی که اسلام بر عهده ما گذاشته است اجتماعی است. امر به معروف، جهاد، خمس، نماز جمعه و ... از جمله فعالیت‌های دینی است که دائر بر اجتماع و جمع است. این مسئله در ادامه مورد بررسی
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
0
69
0

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس هفتم

تا اینجا فضای درس‌ها سمت و سوی زندگی فردی را داشت ولی از اینجا به بعد که وارد فصل دوم شدیم، به نگاه اسلام به زندگی اجتماعی انسان می‌پردازیم. سوال اساسی این درس این است که بستر تحقق حیات دنیا یا حیات طیبه چیست؟ از درس سوم حیات دنیا و ویژگی‌های آن را برای
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
0
49
0

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس ششم

درس 5 و 6 کتاب به لحاظ محتوایی و موضوعی با هم در ارتباط هستند و همدیگر را کامل می‌کنند. در ابتدا تکلیف جلسه قبل را بررسی می‌کنیم. با مرور مطالب قبلی، وارد مباحث درس ششم می‌شویم. در اینجا می‌خواهیم با آثار و ویژگی‌های حیات طیبه در قرآن آشنا شویم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
0
60
0

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس پنجم

در این برنامه روش آموزش درس 5 کتاب علوم و معارف قرآنی را بررسی می‌کنیم. باز هم قبل از خروج از درس 4 و ورود به درس جدید، فعالیت تصویرخوانی را انجام می‌دهیم. در ابتدای درس 5 آیه‌ای قرار دارد که آن را می‌خوانیم و ترجمه اش را بررسی می‌کنیم. بعد از خواندن
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس دهم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
در درس قبل تقابل تاریخی جریان حق و باطل بررسی شد. دانستیم که حق پیروز نهایی و قطعی این تقابل و مبارزه است. حالا باید دید که جبهه حق با داشتن چه ویژگی‌هایی می‌تواند این پیروزی را کسب کند. همبستگی ایمانی برمبنای آخرت دینی و شکل‌گیری ساختار حکومت بر محور ولی

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس نهم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
در این درس تقابل جبهه حق و باطل در قرآن بررسی و تحلیل می‌شود. محور وحدت بخش از جمله مضامینی است که با عنایت به درس قبل، در این درس بررسی می‌شود. محوری که می‌تواند اراده افراد جامعه را وحدت بخشد و آن‌ها را به یک کل منسجم تبدیل کند و فرهنگ و اعتقاداتی است

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس هشتم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
در این برنامه می‌خواهیم به تفکر اجتماعی اسلام بپردازیم. قریب به اتفاق تکالیفی که اسلام بر عهده ما گذاشته است اجتماعی است. امر به معروف، جهاد، خمس، نماز جمعه و ... از جمله فعالیت‌های دینی است که دائر بر اجتماع و جمع است. این مسئله در ادامه مورد بررسی

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس هفتم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
تا اینجا فضای درس‌ها سمت و سوی زندگی فردی را داشت ولی از اینجا به بعد که وارد فصل دوم شدیم، به نگاه اسلام به زندگی اجتماعی انسان می‌پردازیم. سوال اساسی این درس این است که بستر تحقق حیات دنیا یا حیات طیبه چیست؟ از درس سوم حیات دنیا و ویژگی‌های آن را برای

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس ششم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
درس 5 و 6 کتاب به لحاظ محتوایی و موضوعی با هم در ارتباط هستند و همدیگر را کامل می‌کنند. در ابتدا تکلیف جلسه قبل را بررسی می‌کنیم. با مرور مطالب قبلی، وارد مباحث درس ششم می‌شویم. در اینجا می‌خواهیم با آثار و ویژگی‌های حیات طیبه در قرآن آشنا شویم

راهنمای معلم علوم و معارف قرآنی (3) - پایه دوازدهم: درس پنجم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/01/30
در این برنامه روش آموزش درس 5 کتاب علوم و معارف قرآنی را بررسی می‌کنیم. باز هم قبل از خروج از درس 4 و ورود به درس جدید، فعالیت تصویرخوانی را انجام می‌دهیم. در ابتدای درس 5 آیه‌ای قرار دارد که آن را می‌خوانیم و ترجمه اش را بررسی می‌کنیم. بعد از خواندن

برچسب‌ها:
نویسندگان