هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
جمعآوری اطلاعات در الگوی ارزشیابی توصیفی فرآیندی و تکوینی است؛ یعنی معلم در حین فعالیت یاددهی و یادگیری در طول سال به اقتضا و تناسب موقعیت، اطلاعاتی از چگونگی و میزان تحقق اهداف و انتظارات آموزشی جمعآوری میکند و در مواقع لزوم به
جمعآوری اطلاعات در الگوی ارزشیابی توصیفی فرآیندی و تکوینی است؛ یعنی معلم در حین فعالیت یاددهی و یادگیری در طول سال به اقتضا و تناسب موقعیت، اطلاعاتی از چگونگی و میزان تحقق اهداف و انتظارات آموزشی جمعآوری میکند و در مواقع لزوم به