X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
699
0

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل دوم: جمع آوری اطلاعات

جمع‌آوری اطلاعات در الگوی ارزش‌یابی توصیفی فرآیندی و تکوینی است؛ یعنی معلم در حین فعالیت یاددهی و یادگیری در طول سال به اقتضا و تناسب موقعیت، اطلاعاتی از چگونگی و میزان تحقق اهداف و انتظارات آموزشی جمع‌آوری می‌کند و در مواقع لزوم به
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16
0
786
1

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل اول: ارزشیابی توصیفی

همکاران ارجمند با بخش دیگری از مجموعه نمونه تدریس برخط، آموزش هدیه‌های آسمان پایه ششم در خدمت شما هستیم. در این بخش به فصل اول کتاب، راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی هدیه‌های آسمان با مبحث ارزشیابی توصیفی:
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16
0
672
0

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل دوم: شناخت اهداف

همکار ارجمند؛ در این بخش مبحث شناخت اهداف و انتظارات آموزشی و نشانه‌های تحقق آن را می‌آموزیم، از آنجایی که ارزش‌یابی پیشرفت تحصیلی از دانش‌آموزان، بر اساس اهداف و انتظارات آموزشی اتفاق می‌افت
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16
0
743
1

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل دوم: نگهداری و سامان دهی اطلاعات

همکاران ارجمند با بخش دیگری از مجموعه نمونه تدریس برخط، آموزش هدیه‌های آسمان پایه ششم در خدمت شما هستیم. در این بخش به فصل دوم کتاب، با عنوان نگهداری و سامان‌دهی اطلاعات می‌پردازیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16
0
996
0

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل دوم: تحلیل و تفسیر اطلاعات، داوری

همکاران ارجمند با بخش دیگری از مجموعه نمونه تدریس برخط، آموزش هدیه‌های آسمان در خدمت شما هستیم. در این بخش به فصل دوم با عنوان تحلیل و تفسیر اطلاعات، داوری و انواع باز خورد می‌پردازیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل دوم: جمع آوری اطلاعات

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16
جمع‌آوری اطلاعات در الگوی ارزش‌یابی توصیفی فرآیندی و تکوینی است؛ یعنی معلم در حین فعالیت یاددهی و یادگیری در طول سال به اقتضا و تناسب موقعیت، اطلاعاتی از چگونگی و میزان تحقق اهداف و انتظارات آموزشی جمع‌آوری می‌کند و در مواقع لزوم به

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل اول: ارزشیابی توصیفی

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16
همکاران ارجمند با بخش دیگری از مجموعه نمونه تدریس برخط، آموزش هدیه‌های آسمان پایه ششم در خدمت شما هستیم. در این بخش به فصل اول کتاب، راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی هدیه‌های آسمان با مبحث ارزشیابی توصیفی:

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل دوم: شناخت اهداف

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16
همکار ارجمند؛ در این بخش مبحث شناخت اهداف و انتظارات آموزشی و نشانه‌های تحقق آن را می‌آموزیم، از آنجایی که ارزش‌یابی پیشرفت تحصیلی از دانش‌آموزان، بر اساس اهداف و انتظارات آموزشی اتفاق می‌افت

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل دوم: نگهداری و سامان دهی اطلاعات

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16
همکاران ارجمند با بخش دیگری از مجموعه نمونه تدریس برخط، آموزش هدیه‌های آسمان پایه ششم در خدمت شما هستیم. در این بخش به فصل دوم کتاب، با عنوان نگهداری و سامان‌دهی اطلاعات می‌پردازیم

راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی درس هدیه های آسمان (با تکیه بر پایه ششم) فصل دوم: تحلیل و تفسیر اطلاعات، داوری

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/08/16
همکاران ارجمند با بخش دیگری از مجموعه نمونه تدریس برخط، آموزش هدیه‌های آسمان در خدمت شما هستیم. در این بخش به فصل دوم با عنوان تحلیل و تفسیر اطلاعات، داوری و انواع باز خورد می‌پردازیم

برچسب‌ها:
نویسندگان