X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
139
0

آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت دوازدهم)

هدف از توليد محتوای غير متمركز چيست؟ محتوای غیر متمرکز چه کیفیتی دارد؟ پاسخ این سؤالات در برنامه‌ی حاضر بررسی می‌شود. لازم است توضیح بدهیم که منعطف بودن برنامه و فعالیت‌های تربیتی با توجه به موقعیت‌های مکانی و مدت زمان حضور کودکان در مهد کودک
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
0
151
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت یازدهم)

در این قسمت به بررسی ضوابط آموزشی و اجرایی ناظر بر محتوا می‌پردازیم. این ضوابط شامل دستورالعمل‌های زیر است: اخذ اعتبارنامه از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی مستندات نیاز سنجی از کودکان، مربیان، خانواده
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
0
133
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت دهم)

یکی دیگر از نکات مهم این دوره‌ی تحصیلی ارزشیابی است. ارزشیابی در این دوره با هدف ارتقاء کیفیت برنامه و یادگیری، شناسایی نقاط قوت و ضعف، رفع کاستی‌ها،‌ عدم مقایسه‌ی کودکان با یکدیگر با بهره‌وری از شیوه‌های غیرمستقیم و توصیفی
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
0
132
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت نهم)

نکته‌ی مهم دیگر در بحث تولید محتوا همراه کردن خانواده‌ها با کمیته‌های تولید محتوا و فرصت‌های تربیتی است. بنابراین لازم است که از قبل برای این موضوع برنامه‌ریزی و آنها را آگاه کنیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
0
143
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت هشتم)

در ارتباط با زبان فارسی معیار آنچه در این دوره اهمیت دارد توجه به مهارت‌های شنیداری است؛ یعنی کودکان خوب گوش بدهند، به صداهای اول و آخر و زیر و بم آن توجه کنند. در کنار مهارت شنیداری، توجه به مهارت‌های گفتاری در این سنین هم ضروری است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
0
143
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت هفتم)

یکی دیگر از رویکردهای تولید محتوا هماهنگی محتوای آموزشی دوره‌ی پیش از دبستان با ابتدایی است. در ضمن در دوره‌ی پیش از دبستان آموزش حروف الفبا و نوشتن را نداریم. البته خواندن و نوشتن تصویری در این دوره مرسوم و بلامانع است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08

آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت دوازدهم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
هدف از توليد محتوای غير متمركز چيست؟ محتوای غیر متمرکز چه کیفیتی دارد؟ پاسخ این سؤالات در برنامه‌ی حاضر بررسی می‌شود. لازم است توضیح بدهیم که منعطف بودن برنامه و فعالیت‌های تربیتی با توجه به موقعیت‌های مکانی و مدت زمان حضور کودکان در مهد کودک

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت یازدهم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
در این قسمت به بررسی ضوابط آموزشی و اجرایی ناظر بر محتوا می‌پردازیم. این ضوابط شامل دستورالعمل‌های زیر است: اخذ اعتبارنامه از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی مستندات نیاز سنجی از کودکان، مربیان، خانواده

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت دهم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
یکی دیگر از نکات مهم این دوره‌ی تحصیلی ارزشیابی است. ارزشیابی در این دوره با هدف ارتقاء کیفیت برنامه و یادگیری، شناسایی نقاط قوت و ضعف، رفع کاستی‌ها،‌ عدم مقایسه‌ی کودکان با یکدیگر با بهره‌وری از شیوه‌های غیرمستقیم و توصیفی

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت نهم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
نکته‌ی مهم دیگر در بحث تولید محتوا همراه کردن خانواده‌ها با کمیته‌های تولید محتوا و فرصت‌های تربیتی است. بنابراین لازم است که از قبل برای این موضوع برنامه‌ریزی و آنها را آگاه کنیم

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت هشتم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
در ارتباط با زبان فارسی معیار آنچه در این دوره اهمیت دارد توجه به مهارت‌های شنیداری است؛ یعنی کودکان خوب گوش بدهند، به صداهای اول و آخر و زیر و بم آن توجه کنند. در کنار مهارت شنیداری، توجه به مهارت‌های گفتاری در این سنین هم ضروری است

فیلم آموزش پیش از دبستان – سازمان دهی محتوا و فرايندهای آن (قسمت هفتم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/08
یکی دیگر از رویکردهای تولید محتوا هماهنگی محتوای آموزشی دوره‌ی پیش از دبستان با ابتدایی است. در ضمن در دوره‌ی پیش از دبستان آموزش حروف الفبا و نوشتن را نداریم. البته خواندن و نوشتن تصویری در این دوره مرسوم و بلامانع است

برچسب‌ها:
نویسندگان