هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
هدف از توليد محتوای غير متمركز چيست؟ محتوای غیر متمرکز چه کیفیتی دارد؟ پاسخ این سؤالات در برنامهی حاضر بررسی میشود. لازم است توضیح بدهیم که منعطف بودن برنامه و فعالیتهای تربیتی با توجه به موقعیتهای مکانی و مدت زمان حضور کودکان در مهد کودک
در این قسمت به بررسی ضوابط آموزشی و اجرایی ناظر بر محتوا میپردازیم. این ضوابط شامل دستورالعملهای زیر است:
اخذ اعتبارنامه از سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی مستندات نیاز سنجی از کودکان، مربیان، خانواده
یکی دیگر از نکات مهم این دورهی تحصیلی ارزشیابی است. ارزشیابی در این دوره با هدف ارتقاء کیفیت برنامه و یادگیری، شناسایی نقاط قوت و ضعف، رفع کاستیها، عدم مقایسهی کودکان با یکدیگر با بهرهوری از شیوههای غیرمستقیم و توصیفی
نکتهی مهم دیگر در بحث تولید محتوا همراه کردن خانوادهها با کمیتههای تولید محتوا و فرصتهای تربیتی است. بنابراین لازم است که از قبل برای این موضوع برنامهریزی و آنها را آگاه کنیم
در ارتباط با زبان فارسی معیار آنچه در این دوره اهمیت دارد توجه به مهارتهای شنیداری است؛ یعنی کودکان خوب گوش بدهند، به صداهای اول و آخر و زیر و بم آن توجه کنند. در کنار مهارت شنیداری، توجه به مهارتهای گفتاری در این سنین هم ضروری است
یکی دیگر از رویکردهای تولید محتوا هماهنگی محتوای آموزشی دورهی پیش از دبستان با ابتدایی است. در ضمن در دورهی پیش از دبستان آموزش حروف الفبا و نوشتن را نداریم. البته خواندن و نوشتن تصویری در این دوره مرسوم و بلامانع است
هدف از توليد محتوای غير متمركز چيست؟ محتوای غیر متمرکز چه کیفیتی دارد؟ پاسخ این سؤالات در برنامهی حاضر بررسی میشود. لازم است توضیح بدهیم که منعطف بودن برنامه و فعالیتهای تربیتی با توجه به موقعیتهای مکانی و مدت زمان حضور کودکان در مهد کودک
در این قسمت به بررسی ضوابط آموزشی و اجرایی ناظر بر محتوا میپردازیم. این ضوابط شامل دستورالعملهای زیر است:
اخذ اعتبارنامه از سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی مستندات نیاز سنجی از کودکان، مربیان، خانواده
یکی دیگر از نکات مهم این دورهی تحصیلی ارزشیابی است. ارزشیابی در این دوره با هدف ارتقاء کیفیت برنامه و یادگیری، شناسایی نقاط قوت و ضعف، رفع کاستیها، عدم مقایسهی کودکان با یکدیگر با بهرهوری از شیوههای غیرمستقیم و توصیفی
نکتهی مهم دیگر در بحث تولید محتوا همراه کردن خانوادهها با کمیتههای تولید محتوا و فرصتهای تربیتی است. بنابراین لازم است که از قبل برای این موضوع برنامهریزی و آنها را آگاه کنیم
در ارتباط با زبان فارسی معیار آنچه در این دوره اهمیت دارد توجه به مهارتهای شنیداری است؛ یعنی کودکان خوب گوش بدهند، به صداهای اول و آخر و زیر و بم آن توجه کنند. در کنار مهارت شنیداری، توجه به مهارتهای گفتاری در این سنین هم ضروری است
یکی دیگر از رویکردهای تولید محتوا هماهنگی محتوای آموزشی دورهی پیش از دبستان با ابتدایی است. در ضمن در دورهی پیش از دبستان آموزش حروف الفبا و نوشتن را نداریم. البته خواندن و نوشتن تصویری در این دوره مرسوم و بلامانع است