هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
اگرچه تئوری های مدیریت کیفیت در نیمه ی دوم قرن بیستم توسعه یافته اند ولی کیفیت جزء لاینفک فرهنگ هاست. زمانی که انسان توانایی ساخت محصولی را پیدا کرد، برای کنترل کیفیت آن نیز به تلاش و تکاپو افتاد
توسعه و معرفی محصول جدید یکی از مهم ترین تصمیمات استراتژیک است که شرکت ها اتخاذ می کنند. توسعه ی محصول جدید مجموعه فعالیت ها و راهکارهای جدید رشد است که در مراحل مختلف تولید محصول، منجر به تغییرات و اصلاحات جزئی یا کلی کالا در بازار فعلی خواهد شد
هنرجويان گرامی در صفحهی 34 كتاب درسی كار در كلاسی آمده است كه از شما خواسته شده با در نظر گرفتن هنرستان خود برای هركدام از منابع مندرج در جدول مثال بياوريد. در واقع هدف اصلی اين مبحث آشنايی بيشتر شما با منابع توليد
هنرجويان گرامی در صفحهی چهارم كتاب درسی تصويري ارائه شده است كه با دقت در آن میتوانيم وضعيت اقتصادی حال حاضر را بيان كنيم و ببينيم كه در صورت تداوم واردات بیرويه چه مشكلاتی برای بقيه ايجاد میشود
پس از تبدیل ایده به محصول نیاز به گامهای توسعه محصول جدید داریم. بهعنوان نمونه میتوان به یکی از این گامهای توسعه اشاره کرد: تشخیص فرصت، تولید ایده، آزمودن مفهوم، طراحی و آزمودن محصول، آزمودن بازار، ورود به بازار، مدیریت چرخه محصول
توسعه محصول جدید، مجموعه فعالیتها و راهکارهای جدید رشد است که در مراحل مختلف تولید محصول، منجر به تغییر و اصلاحات جزئی یا کلی کالا در بازار فعلی خواهد شد. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان سوم کتاب مدیریت تولید است
اگرچه تئوری های مدیریت کیفیت در نیمه ی دوم قرن بیستم توسعه یافته اند ولی کیفیت جزء لاینفک فرهنگ هاست. زمانی که انسان توانایی ساخت محصولی را پیدا کرد، برای کنترل کیفیت آن نیز به تلاش و تکاپو افتاد
توسعه و معرفی محصول جدید یکی از مهم ترین تصمیمات استراتژیک است که شرکت ها اتخاذ می کنند. توسعه ی محصول جدید مجموعه فعالیت ها و راهکارهای جدید رشد است که در مراحل مختلف تولید محصول، منجر به تغییرات و اصلاحات جزئی یا کلی کالا در بازار فعلی خواهد شد
هنرجويان گرامی در صفحهی 34 كتاب درسی كار در كلاسی آمده است كه از شما خواسته شده با در نظر گرفتن هنرستان خود برای هركدام از منابع مندرج در جدول مثال بياوريد. در واقع هدف اصلی اين مبحث آشنايی بيشتر شما با منابع توليد
هنرجويان گرامی در صفحهی چهارم كتاب درسی تصويري ارائه شده است كه با دقت در آن میتوانيم وضعيت اقتصادی حال حاضر را بيان كنيم و ببينيم كه در صورت تداوم واردات بیرويه چه مشكلاتی برای بقيه ايجاد میشود
پس از تبدیل ایده به محصول نیاز به گامهای توسعه محصول جدید داریم. بهعنوان نمونه میتوان به یکی از این گامهای توسعه اشاره کرد: تشخیص فرصت، تولید ایده، آزمودن مفهوم، طراحی و آزمودن محصول، آزمودن بازار، ورود به بازار، مدیریت چرخه محصول
توسعه محصول جدید، مجموعه فعالیتها و راهکارهای جدید رشد است که در مراحل مختلف تولید محصول، منجر به تغییر و اصلاحات جزئی یا کلی کالا در بازار فعلی خواهد شد. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان سوم کتاب مدیریت تولید است