هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
اگرچه تئوری های مدیریت کیفیت در نیمه ی دوم قرن بیستم توسعه یافته اند ولی کیفیت جزء لاینفک فرهنگ هاست. زمانی که انسان توانایی ساخت محصولی را پیدا کرد، برای کنترل کیفیت آن نیز به تلاش و تکاپو افتاد
در اندازهگیری کیفیت خدمات، از نظرات گروههای کارشناسی استفاده میشود. لازم به ذکر است در این نوع اندازهگیری به دلیل کیفی بودن روش اندازهگیری، نتایج ارزیابی کیفیت حتی ارائه در یک خدمت نیز میتواند متفاوت باشد
اندازهگیری کیفیت کالا به دو مشخصه کمی یا کیفی (وصفی) تقسیم میشود. مشخصه کیفی یک ویژگی قابلاندازهگیری است که با یک عدد نشان داده میشود. اگر متغیری قابلاندازهگیری نباشد به آن کیفی میگویند. یکی از روشهای ارزیابی متغیرهای کیفی تقسیم آنها به دودسته
هدف بهرهوری به حداکثر رسانیدن استفاده از منابع، نیروی انسانی، منابع مالی، مواد خام تولیدی، زمان، انرژی و دانش به شیوهای عملی با کاهش هزینههای تولید است. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان چهارم کتاب مدیریت تولید است
زمانی که یک عیب، اشکال و یا اشتباهی شناسایی میشود. باید علل بالقوه و بالفعل آن تعیین گردد. در مواقعی که علل بروز مشکل واضح نیست، نمودار علت و معلول یا استخوان ماهی میتواند ابزار مفیدی برای شناسایی آنها باشد
اگرچه تئوریهای مدیریت کیفیت در نیمه دوم قرن بیستم توسعهیافتهاند ولی کیفیت جز لاینفک فرهنگها در چندین هزار سال میباشد. کیفیت درجهای از برتری کالا یا ارائه خدمت است که نیازهای امروزی و فردای مشتریان را تأمین و نتیجه فرایندی است که
اگرچه تئوری های مدیریت کیفیت در نیمه ی دوم قرن بیستم توسعه یافته اند ولی کیفیت جزء لاینفک فرهنگ هاست. زمانی که انسان توانایی ساخت محصولی را پیدا کرد، برای کنترل کیفیت آن نیز به تلاش و تکاپو افتاد
در اندازهگیری کیفیت خدمات، از نظرات گروههای کارشناسی استفاده میشود. لازم به ذکر است در این نوع اندازهگیری به دلیل کیفی بودن روش اندازهگیری، نتایج ارزیابی کیفیت حتی ارائه در یک خدمت نیز میتواند متفاوت باشد
اندازهگیری کیفیت کالا به دو مشخصه کمی یا کیفی (وصفی) تقسیم میشود. مشخصه کیفی یک ویژگی قابلاندازهگیری است که با یک عدد نشان داده میشود. اگر متغیری قابلاندازهگیری نباشد به آن کیفی میگویند. یکی از روشهای ارزیابی متغیرهای کیفی تقسیم آنها به دودسته
هدف بهرهوری به حداکثر رسانیدن استفاده از منابع، نیروی انسانی، منابع مالی، مواد خام تولیدی، زمان، انرژی و دانش به شیوهای عملی با کاهش هزینههای تولید است. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان چهارم کتاب مدیریت تولید است
زمانی که یک عیب، اشکال و یا اشتباهی شناسایی میشود. باید علل بالقوه و بالفعل آن تعیین گردد. در مواقعی که علل بروز مشکل واضح نیست، نمودار علت و معلول یا استخوان ماهی میتواند ابزار مفیدی برای شناسایی آنها باشد
اگرچه تئوریهای مدیریت کیفیت در نیمه دوم قرن بیستم توسعهیافتهاند ولی کیفیت جز لاینفک فرهنگها در چندین هزار سال میباشد. کیفیت درجهای از برتری کالا یا ارائه خدمت است که نیازهای امروزی و فردای مشتریان را تأمین و نتیجه فرایندی است که