X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
455
0

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: کیفیت)

اگرچه تئوری­ های مدیریت کیفیت در نیمه­ ی دوم قرن بیستم توسعه یافته ­اند ولی کیفیت جزء لاینفک فرهنگ­­ هاست. زمانی که انسان توانایی ساخت محصولی را پیدا کرد، برای کنترل کیفیت آن نیز به تلاش و تکاپو افتاد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/19
0
109
0

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: اندازه گیری کیفیت خدمات)

در اندازه‌گیری کیفیت خدمات، از نظرات گروه‌های کارشناسی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است در این نوع اندازه‌گیری به دلیل کیفی بودن روش اندازه‌گیری، نتایج ارزیابی کیفیت حتی ارائه در یک خدمت نیز می‌تواند متفاوت باشد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27
0
166
0

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: اندازه گیری کیفیت کالا)

اندازه‌گیری کیفیت کالا به دو مشخصه کمی یا کیفی (وصفی) تقسیم می‌شود. مشخصه کیفی یک ویژگی قابل‌اندازه‌گیری است که با یک عدد نشان داده می‌شود. اگر متغیری قابل‌اندازه‌گیری نباشد به آن کیفی می‌گویند. یکی از روش‌های ارزیابی متغیرهای کیفی تقسیم آن‌ها به دودسته
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27
0
202
0

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: بررسی رابطه بهبود کیفیت و بهره وری)

هدف بهره‌وری به حداکثر رسانیدن استفاده از منابع، نیروی انسانی، منابع مالی، مواد خام تولیدی، زمان، انرژی و دانش به شیوه‌ای عملی با کاهش هزینه‌های تولید است. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان چهارم کتاب مدیریت تولید است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27
0
113
0

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: علل پایین بودن کیفیت (نمودار استخوان ماهی))

زمانی که یک عیب، اشکال و یا اشتباهی شناسایی می‌شود. باید علل بالقوه و بالفعل آن تعیین گردد. در مواقعی که علل بروز مشکل واضح نیست، نمودار علت و معلول یا استخوان ماهی می‌تواند ابزار مفیدی برای شناسایی آن‌ها باشد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27
0
121
0

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: فکر کنید (بررسی مفهوم کیفیت))

اگرچه تئوری‌های مدیریت کیفیت در نیمه دوم قرن بیستم توسعه‌یافته‌اند ولی کیفیت جز لاینفک فرهنگ‌ها در چندین هزار سال می‌باشد. کیفیت درجه‌ای از برتری کالا یا ارائه خدمت است که نیازهای امروزی و فردای مشتریان را تأمین و نتیجه فرایندی است که
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: کیفیت)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/19
اگرچه تئوری­ های مدیریت کیفیت در نیمه­ ی دوم قرن بیستم توسعه یافته ­اند ولی کیفیت جزء لاینفک فرهنگ­­ هاست. زمانی که انسان توانایی ساخت محصولی را پیدا کرد، برای کنترل کیفیت آن نیز به تلاش و تکاپو افتاد

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: اندازه گیری کیفیت خدمات)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27
در اندازه‌گیری کیفیت خدمات، از نظرات گروه‌های کارشناسی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است در این نوع اندازه‌گیری به دلیل کیفی بودن روش اندازه‌گیری، نتایج ارزیابی کیفیت حتی ارائه در یک خدمت نیز می‌تواند متفاوت باشد

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: اندازه گیری کیفیت کالا)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27
اندازه‌گیری کیفیت کالا به دو مشخصه کمی یا کیفی (وصفی) تقسیم می‌شود. مشخصه کیفی یک ویژگی قابل‌اندازه‌گیری است که با یک عدد نشان داده می‌شود. اگر متغیری قابل‌اندازه‌گیری نباشد به آن کیفی می‌گویند. یکی از روش‌های ارزیابی متغیرهای کیفی تقسیم آن‌ها به دودسته

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: بررسی رابطه بهبود کیفیت و بهره وری)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27
هدف بهره‌وری به حداکثر رسانیدن استفاده از منابع، نیروی انسانی، منابع مالی، مواد خام تولیدی، زمان، انرژی و دانش به شیوه‌ای عملی با کاهش هزینه‌های تولید است. این فیلم آموزشی متناسب با پودمان چهارم کتاب مدیریت تولید است

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: علل پایین بودن کیفیت (نمودار استخوان ماهی))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27
زمانی که یک عیب، اشکال و یا اشتباهی شناسایی می‌شود. باید علل بالقوه و بالفعل آن تعیین گردد. در مواقعی که علل بروز مشکل واضح نیست، نمودار علت و معلول یا استخوان ماهی می‌تواند ابزار مفیدی برای شناسایی آن‌ها باشد

فیلم آموزش مدیریت تولید - پایه یازدهم (پودمان چهارم: فکر کنید (بررسی مفهوم کیفیت))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/27
اگرچه تئوری‌های مدیریت کیفیت در نیمه دوم قرن بیستم توسعه‌یافته‌اند ولی کیفیت جز لاینفک فرهنگ‌ها در چندین هزار سال می‌باشد. کیفیت درجه‌ای از برتری کالا یا ارائه خدمت است که نیازهای امروزی و فردای مشتریان را تأمین و نتیجه فرایندی است که

برچسب‌ها:
نویسندگان