هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
تولیدات کمک آموزشی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی در قالب بیش 1504 فیلمهای آموزشی و راهنمای معلم برای استفاده راحتتر مخاطبان در پلت فرم آپارات بارگذاری شده است
الگوی پیشنهادی طراحی آموزشی بر اساس مفاهیم مشترکی که در کتابهای درسی دوره ابتدایی وجود دارد طراحی شده است و به معلمان کمک میکند تا بتوانند حتی در یک کلاسی که بین دو تا شش پایه تحصیلی حضور دارند، در یک ماده درسی، یک درس را تدریس نماید
متأسفانه یکی از اتفاقاتی که در کلاسهای درس در دوره ابتدایی رخ میدهد، این است که بعضی از معلمان به محتوای کتابهای درسی بیش از حد اتکا میکنند و تمامی همت خود را بر این میگذارند که تنها این محتوا را به دانش آموزان منتقل نمایند
نوع تجهیزاتی که در کلاسهای چندپایه مورد استفاده قرار میگیرد قابل پیشبینی نبود و بهصورت یکسان برای همه کلاسها قابل توصیه نیست
هر کدام از عواملی را که در کلاسهای چندپایه بهعنوان چالش پیشرو داریم، چگونه میتوانیم به یک فرصت آموزشی تبدیل کنیم؟
نظام آموزشی کشور کلاسهای چندپایه را انتخاب نکرده است، بلکه به دلیل شرایطی که وجود داشته، مجبور شده است که دانشآموزانی را از پایههای مخلتف بطور همزمان تحت نظر یک معلم آموزش دهد و این اتفاق برای معلمان چالشهایی متنوع را ایجاد مینماید
تولیدات کمک آموزشی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی در قالب بیش 1504 فیلمهای آموزشی و راهنمای معلم برای استفاده راحتتر مخاطبان در پلت فرم آپارات بارگذاری شده است
الگوی پیشنهادی طراحی آموزشی بر اساس مفاهیم مشترکی که در کتابهای درسی دوره ابتدایی وجود دارد طراحی شده است و به معلمان کمک میکند تا بتوانند حتی در یک کلاسی که بین دو تا شش پایه تحصیلی حضور دارند، در یک ماده درسی، یک درس را تدریس نماید
متأسفانه یکی از اتفاقاتی که در کلاسهای درس در دوره ابتدایی رخ میدهد، این است که بعضی از معلمان به محتوای کتابهای درسی بیش از حد اتکا میکنند و تمامی همت خود را بر این میگذارند که تنها این محتوا را به دانش آموزان منتقل نمایند
نوع تجهیزاتی که در کلاسهای چندپایه مورد استفاده قرار میگیرد قابل پیشبینی نبود و بهصورت یکسان برای همه کلاسها قابل توصیه نیست
هر کدام از عواملی را که در کلاسهای چندپایه بهعنوان چالش پیشرو داریم، چگونه میتوانیم به یک فرصت آموزشی تبدیل کنیم؟
نظام آموزشی کشور کلاسهای چندپایه را انتخاب نکرده است، بلکه به دلیل شرایطی که وجود داشته، مجبور شده است که دانشآموزانی را از پایههای مخلتف بطور همزمان تحت نظر یک معلم آموزش دهد و این اتفاق برای معلمان چالشهایی متنوع را ایجاد مینماید