X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
51
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نوزدهم: رژیم مصرف رسانه ای - 2)

رژیم مصرف رسانه‌ای به الگو و سبک استفاده فرد از انواع رسانه‌ها و محتوای آن‌ها اشاره دارد. این رژیم شامل میزان، نوع و زمان‌بندی استفاده از رسانه‌ها مانند تلویزیون، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، ویدیوها و بازی‌های دیجیتال است.  عوامل مختلفی بر رژیم مصرف رسانه‌
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/12
0
42
0

تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نوزدهم: رژیم مصرف رسانه ای - 3)

مدیریت بر رژیم مصرف رسانه‌ای به معنای آگاهانه انتخاب کردن و کنترل نوع و میزان محتوای رسانه‌ای است که فرد به آن دسترسی دارد. این شامل انتخاب منابع معتبر و مفید و پرهیز از محتوای بی‌کیفیت، کاذب یا مخرب است.  "پشقاب رسانه‌ای" به این معنا است که فرد باید محتو
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/12
0
31
0

فایل صوتی تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نوزدهم: رژیم مصرف رسانه ای - 4)

رژیم مصرف رسانه‌ای به الگو و سبک استفاده فرد از رسانه‌ها اشاره دارد و شامل نوع، میزان و زمان‌بندی استفاده از محتوای مختلف است. این رژیم تحت تأثیر عواملی مانند سن، فرهنگ و دسترسی به فناوری قرار دارد و می‌تواند تأثیرات مثبت یا منفی بر جنبه‌های اجتماعی، روان
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/12
0
83
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نوزدهم: رژیم مصرف رسانه ای - 1)

همۀ ما برای زنده ماندن و داشتن جسمی سالم، نیازمند خوردن و آشامیدن هستیم؛ اما هر چیز را برای تغذیه انتخاب نمی کنیم. می دانیم که مواد غذایی ارز شهای غذایی مختلف دارند و همه به یک اندازه برای سلامت مفید نیستند. بسته به جنسیت، سن، وزن، قد، وضعیت جسمانی و با م
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/12

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نوزدهم: رژیم مصرف رسانه ای - 2)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/12
رژیم مصرف رسانه‌ای به الگو و سبک استفاده فرد از انواع رسانه‌ها و محتوای آن‌ها اشاره دارد. این رژیم شامل میزان، نوع و زمان‌بندی استفاده از رسانه‌ها مانند تلویزیون، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، ویدیوها و بازی‌های دیجیتال است.  عوامل مختلفی بر رژیم مصرف رسانه‌

تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نوزدهم: رژیم مصرف رسانه ای - 3)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/12
مدیریت بر رژیم مصرف رسانه‌ای به معنای آگاهانه انتخاب کردن و کنترل نوع و میزان محتوای رسانه‌ای است که فرد به آن دسترسی دارد. این شامل انتخاب منابع معتبر و مفید و پرهیز از محتوای بی‌کیفیت، کاذب یا مخرب است.  "پشقاب رسانه‌ای" به این معنا است که فرد باید محتو

فایل صوتی تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نوزدهم: رژیم مصرف رسانه ای - 4)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/12
رژیم مصرف رسانه‌ای به الگو و سبک استفاده فرد از رسانه‌ها اشاره دارد و شامل نوع، میزان و زمان‌بندی استفاده از محتوای مختلف است. این رژیم تحت تأثیر عواملی مانند سن، فرهنگ و دسترسی به فناوری قرار دارد و می‌تواند تأثیرات مثبت یا منفی بر جنبه‌های اجتماعی، روان

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (درس نوزدهم: رژیم مصرف رسانه ای - 1)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1403/12/12
همۀ ما برای زنده ماندن و داشتن جسمی سالم، نیازمند خوردن و آشامیدن هستیم؛ اما هر چیز را برای تغذیه انتخاب نمی کنیم. می دانیم که مواد غذایی ارز شهای غذایی مختلف دارند و همه به یک اندازه برای سلامت مفید نیستند. بسته به جنسیت، سن، وزن، قد، وضعیت جسمانی و با م

برچسب‌ها:
نویسندگان